smsولنتاين
smsولنتاين

 

تبريك روز ولنتاين
 
اگه شكلات بودي شيرين ترين بودي
اگه عروسك بودي قشنگترينبودي
ولي وقتي كه دوست مني عزيزتريني
Happy Valentine
 
تيک تاک ساعت فرياد مرگ ثانيه هاست، اما دوستي ها هيچوقت نميميرند..... ولنتاين مبارک( اينا همش حرفه ما تو تجربي ميگيم تيك تاك مربوط به قلبه سوء تفاهم  نشه زيست شناسي اين حرف رو صدق ميكنه)
 
عشقبا روح شقايق زيباست عشق باحسرت عاشق زيباست عشق با نبض دقايق زيباست عشق با
زهرحقايق زيباست عشق با در حسرت ديدار تو بودن زيباست
گلم ولنتاين مبارك
 
عاشقت خواهم ماند بي آنکه بداني
دوستت خواهم داشت بي آنکهبگويم
درد دل خواهم کرد بي هيچ کلامي...
در آغوشت قرار خواهم گرفت بي هيچکلامي
در آغوشت خواهم ماند بي هيچ کلامي
شايد احساسم اينگونهنميرد
 
 
هيچ زمان دل به کسي نبند ...... چون اين دنيا اين قدر کوچک است که دو تا دل کنار هم جا نميشه ..... ولي اگردل بستي ... هيچ وقت ازش جدا نشو چون اين دنيا اين قدر بزرگه ... که ديگه پيداشنميکني
 
آرزومه که يه روز، توکلبه ي قشنگمون
يه شب صاف مهتابي، با ديواراي عنابي
دست بکشم رو گونه هات ،خيره بشم به اون چشات
حس کنم کنارمي ، تو آغوش گرم مني
سرت رو شونه هام باشه، دستات توي دستام باشه
نگات تو چشم من باشه ، لبات روي لبهام باشه
از عشق همگر بگيريم ، از امروزو فردا بگيم
با اين دلهاي پاکمون ، يه جشن کوچکبگيريم
ولنتاين مبارك
 
اين وزن آواز من است اگر مرابسيار دوست بداري شايد حس تو صادقانه نباشد
من تو را چون عشق در سر كردهام
من تو را چون شعر از بر كرده ام
من گل ياد تو را همچون خزان
در خيالخويش پر پر كرده ام
بي وفايي كردي و عاقل شدي !
من به عشق شومت عادت كردهام
عشق ورزيدن به تو درد است درد!
من ز درد خويش هجرت كرده ام
کمتر دوستمبدار تا عشقت ناگهان به پايان نرسد
من به کم هم قانعم و اگر عشق تو اندک، اماصادقانه باشد من راضي ام
دوستي پايدار، از هر چيزي بالاتر است
مرا کم دوستداشته باش اما هميشه دوست داشته باش
اين وزن آواز من است بگو تا زماني که زندهاي،
دوستم داري!
و من تمام عشق خود را به تو پيشکش مي کنم

من آفتاب انديشهرا به سرزمين عشق خواهم کشاند من ستاره اميد را در دل پرمهرت خواهم نشاندو خواهمنوشت:....دوستت دارم

تقديم به او کهنبود ولي حس بودنش بر من شوق زيستن داد دلم براي کسي تنگ است که آفتاب صداقت را بهميهماني گلهاي باغ مي آورد و گيسوان بلندش را به باد مي داد و دست هاي سپيدش را بهآب مي بخشيد و شعر هاي خوشي چون پرنده ها مي خواند .ولنتاين مبارک

 
دوست داشته باش و زندگي کن!زمان براي هميشه از آن تونيست
 
تا کدوم ستاره دنبال توباشم
تا کجا بي خبر از حال تو باشم
مگه ميشه از تو دل بريد و دل کند
بگومي خوام تا ابد مال تو باشم
از کسي نيس که نشوني تو نگيرم
به تو روزي ميرسممن که بميرم
هنوزم جاي دو دستات خالي مونده
تا قيامت توي دستاي حقيرم
خاکهر جاده نشسته روي دوشم
کي مياد روزي که با تو روبرو شم
من که از اول قصهگفته بودم
غير تو با سايه م نمي جوشم

اگه مثل اشک تو چشمام بودي براي نگه داشتنت تا آخر عمر گريهنميکردم

هر كي اومد پيش من يه ذره جاتو نگرفت....هيچ ادايي جاي اون نازواداتو نگرفت....پيش هر نقاشي رفتم تورو نقاشي كنه،روي هر بومي زدم رنگ چشاتو نگرفت ولنتاين مبارک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: SMS، ،
:: برچسب‌ها: ولنتاين, اس ام اس ولنتاين , تبريك ولنتاين, بپر تو,
نويسنده : zahra