smsعاشقونه
smsعاشقونه

 

يه شب قرار گذاشتيم كه اگه ستاره هاي آسمون فرد شد منتورو ببوسمت. اگه زوج شد تو منو ببوسي ، ولي تو خوابت برد تا صبح منبوسيدمت

Bpar2.loxblog.com
 
تا حالا فکر کردي آرامش يعني چي؟ يعنياينکه هميشه ته دلت مطمئن باشي که توي سينه کسي که دوستش داري يه جاي گرم داري حتياگه اصلاً مال تو نشه...
 
Bpar2.loxblog.com
 
نخواهم گل كه گل بي اعتباراست
تمام عمر گل فصل بهار است
تو را مي خواهم از گل هاي عالم
كه بوي توهميشه ماندگار است

Bpar2.loxblog.com
 
دريا = دست و دل باز
كوه = ساده و خوشذات
گل = جذاب
بارون = مهربون
درخت = نجيب و باوقار
طوفان = بد اخلاق
نسيم = صبور
حالا من كدومشونم ؟

Bpar2.loxblog.com
 
5جره چشاتيم
4
پايه نگاتيم
3
تاره شباتيم
2
رشكهصفاتيم
1
كلام خاك پاتيم

كاش مي شد بوسهبارانت كنم ، جان عاشق را به قربانت كنم ، اي كه دور از من و در قلب مني ، با وفاباش كه دنياي مني

اگر شكستن قلب و غرور صداداشت ، عاشقان سكوت شب را ويران مي كردند

گريه كردم تا بدوني زندگي بي غم نمي شه
اگه دستامو بگيرياز غرورت كم نمي شه

با قلبي مچاله ، روي گلبرگلاله
مي نويسم عزيزم ، زندگي بي تو محاله
 
 
سلام، اين چه اخلاق بديه که تو داري؟ چرا هر چي از آدم برميداريديگه نميدي.نمي‌ گي من دلمو لازم دارم؟

 
يك نگاهبر ابر كردم ابر باريدن گرفت
تكيه بر ديوار كردم خاك بر فرقم نشست
خاك برفرقش نشيند آن كه يار از من گرفت
 
زنده ام با نام تو ، پژمرده ام بي نام تو
حاضرم پر پر شوم درمحضر ديدار تو ...
آرزو هايم زير انبوهي ازخاكستر
هنوز نفس مي كشد
هنوز شعله ورند
نسيم مهرباني تو كي ميوزد

چترم باز باشه يا بسته فرقي نميکنه، بي تو آسمون دلم هميشهابريه...

کليد قلب ، زندگي وروح من ... همه در دستان اوست . او مالک آن است فقط بايد کليد را بچرخاند و بگذاردتا با تمامي شور و عشقم او را در بر گيرم

آسمان را قسمت كردند:.....تكه اي براي بركه.....تكه اي برايرود....تكه اي براي دريا
دلم را قسمت كردند:..........تكه اي براي تو....تكه ايبراي تو......تكه اي براي تو.

ميخواستم تصويربا تو بودن را نقاشي كنم، ديدم فاصله بينمان در ورق جا نميشود، كمي نزديكتر بياميخواهم با تو بودن را حس كنم.

يادتباشه...گاهي وقت ها مثلا آخر شب ها که مي خواي بخوابي يه دل تنهايي هست که يکم اونور تر مي تپه براي تو

گاهي وقتا زندگي تمام قدرتشوجمع ميكنه تا ببينه تو چي دوست داري
و درست همون رو ازت بگيره. . .

بهترين لحظه لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1 اسام اس از طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات

گريه هاموتو نديدي ... هر چي گفتم نشنيدي
من کدوم عهدو شکستم ... که تو Sms نميدي؟

مي‌دوني وقتي اس ام اس مي‌زني چي منو خوشحالمي‌کنه؟!
نه متنت، نه جکت، نه چيز ديگه، فقط ديدن اسم تو که بهم نشون ميده تو بهيادمي.

عمري با غم عشقت نشستم
به تو پيوستمواز خود گسستم
وليکن سرنوشتم اين سه حرف بود
تو را ديدم. پرستيدم . شکستم

 
 
من غريبه ي ديروزم و آشناي امروز
و فراموش شده ي فردا
پس درآشنايي امروز مي نگرم
تا در فراموشي فردا يادم کني

کسي رو دوست داشته باشي ؛ نمي توني تو چشماش زول بزني ؛ نميتوني دوري شو تحمل کني ؛ نمي توني بهش بگي چقدر دوستش داري ؛ نمي توني بهش بگي چقدربه اون نياز داري ؛ واسه همينه که عاشقا ديوونه آدم ها به هم گل مي دهند ، چونمعناي حقيقي عشق در گل ها نهفته است ؛ كسي كه بكوشد صاحب گلي شود؛ زيبايي پژمردن اشرا هم خواهد ديد؛ اما اگر به همين بسنده كند كه گلي را در دشتي بنگرد ، همواره بااو خواهد ماند؛ چون آن گل با عصر هنگام ، با غروب خورشيد ، با بوي زمين خيس و باابرهاي افق مي ميرد

حس کهپيدا شد عشق باريدن گرفت، هيچ ميداني رمز عاشق بودن هرکس فقط اين است: ساده بودن،ساده ديدن، و ساده پذيرفتن...پس ساده ميگويم، ساده...دوستت دارم

خدايا هرکه را دوست داري به او بياموز کهعشق از زندگي کردن برتر است و هرآنکه را دوست تر مي داري بياموز که دوست داشتن ازعشق نيز والاتر است
 
هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي بهحباب فکر کن
 
من به دو چيز عشق مي ورزم يكي تو وديگري وجود تو، به دو چيزاعتقاد دارم يكي خدا وديگري تو، من در اين دنيا دو چيزميخواهم يكي تو وديگري خوشبختي تو

يادمونباشه که هيچکس رو اميدوار نکنيم بعد يکدفعه رهاش کنيم چون خرد ميشه ميشکنه و آهستهميميره . يادمون باشه که قلبمون رو هميشه لطيف نگه داريم تا کسي که به ما تکيه کردهسرش درد نگيره يادمون باشه قولي رو که به کسي ميديم عمل کنيم . يادمون باشه هيچوقتکسي رو بيشتر از چند روز چشم به راه نذاريم چون امکان داره زياد نتونه طاقت بياره . يادمون باشه اگه کسي دوستمون داشت بهش نگيم برو نميخوام ببينمت چون زندگيش رو ازشميگيريم
 

به همه لبخند بزن اما با 1 نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به 1 نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال 1 نفر باشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عشق, عاشقی, اس ام اس عاشقی, عشقولانه, عاشقانه, بپر 2, اس عاشقونه,
نويسنده : zahra