دوستانه
دوستانه

 

یکی از شادی های زندگیم اینه که آدم سرمایه داری نیستم که بخوام با بالا و پایین شدن دلار حرص بخورم
Bpar2.loxblog.com
 
 
کیا یادشونه:
پسرا شیرن مث شمشیرن ، دخترا موشن مث خرگوشن!
یا :
پی پی پینوکیو پدر ژپتو ،گو گو گربه ننه روباه مکار،رفته سرکار،با ماشین کار!
هععی لامصب این قافله ی عمر عجب میگذرد!
 
Bpar2.loxblog.com
 
دخدره بهم میگه: تو اگه ابروتو برداری خیلی جیگر میشی ها؟
منم بهش گفتم توهم سیبیلاتو بذاری فکر کنم بابام بذاره باهات عروسی کنم.
بدبخت اصاب نداشت 4تا فوشم داد رفت!
عاخه عاغا شوما با من موافق هستید یا با اون ؟
بره منفجر شه کصافطططططططططططططط
 
Bpar2.loxblog.com
 
شمام مثه من بعضی وقتا توجمع گوشیتونو میذارید رو گوشتون(پ ن پ دماغتون)
و الکی باخودتون حرف میزنین که اره منم زنگخور دارم؟؟؟!!!
تبصره:گوشیتون از اول سایلنت باشه،شاید خدای ناکرده واقعا" زنگ بخوره!!!!!!
 
            Bpar2.loxblog.com
 
آقا شده کارته شارژ بخری اونم 10 تومنی بعدش با کلید بخوای بخراشونیش؟!من یه همچین اتفاقی برام افتاده!تازه عدادشم بخاطره اینکه با کلید خراشوندم پاک شدن!!چه ضد حالی
 
Bpar2.loxblog.com
 
یبارم رفتم خدمات کامپیوتری
میگم ی تحقیق راجع ب فلان میخام
کی واسم اماده میکنی؟
گف:خانوم ببخشیدا پرینتر نداریم بریزم واستون رو سی دی؟من: نگا کردم دیدم
ی میزه
ی مانیتور
ی کیبرد
ی موس
ی کیس
تعدادی سی دی
و یک خودکار
ی کمی نگاش کردم
اومدم بیرون
سر درشو خوندم گفتم شايد
رفتم تو اتاق شخصی کسی.
دیدم ن واقعن خدمات کامپوتری بودواقعنا
تحریم کار خودشو کرده
ادم گریه اش میگیره
یکی ی دسمال بده
 
Bpar2.loxblog.com
 
آفا توجه كردين وقتي تو حموم ازخودت باد معده ميدي , لامصب انگار يه گازخردل 100% ول كردي!!
اه , خخخخخخخخ
 
Bpar2.loxblog.com
 
کسی که بیشتر از ۳ دفعه پشت سر هم بهت گفت ازت متنفرم...
عاشقته تضمینی!!!!
 
Bpar2.loxblog.com
 
ینی فقط تنها در صورتی بوی ادکلن ماندگاره که بوش بد باشه!!!
 
Bpar2.loxblog.com
 
شما هم پیرهن می خرین یه دکمه اضافه داره ذوق مرگ میشین ؟؟ یا من فقط اینجوری ام؟؟
 
Bpar2.loxblog.com
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: حرف, حرف دستانه, جک جک مک, بپر تو , بیاتو,
نويسنده : zahra