جک مردان
جک مردان

 

جك مردان
 
جا داره از اون دسته دختراني که با جمله
" همه مردها از يه قماشن ""
، منو در رديف ، انيشتن و ابوعلي سينا و رازي و مصدق و اينا
........ قرار ميدن تشکر ويژه داشته باشم ....
Bpar2.loxblog.com
مردان از دو نوع خارج نیستند;
یا روی سرشان خالیست ، یا توی سرشان !
 
Bpar2.loxblog.com
 
تو دانشگاه بودم ناگهان یه پسره رو دیدم یه تلی زده بود به چه قشنگی!!اصن خیلی تلش قشنگ بود!از تل خودم نازتر بود!مسئولین رسیدگی کنین دیگه!تل هارو زنونه مردونه کنید که من دیگه با تل یه پسر حس رقابتم گل نکنه!:‏|‏
 
Bpar2.loxblog.com
 
این روزها دیگه فکر نکنم مشکلی بین پسر و دختر ها مثل:
تو حرف من و درک نمیکنی و
احساسم رو نمیفهمی و
تو به خواسته های من اهمیت نمیدی وجود داشته باشه
میدونید چرا؟
چون هم رفتار و هم ظاهر و هم خواسته هاشون یکی شده تازه آقا پسر ها که کلی از دختر خانوم ها پیشی گرفتن و ما رو خجالت میدن
آقا تو رو خدا وایسید ما جاموندیم خوب. . .
 
Bpar2.loxblog.com
 
یه مرد زنگ میزنه به موبایل دوستش بعد اون خانومه میگه مشترک مورد نظر در دسترس نمیباشد. مرد میگه بیخیال خودت چطوری؟
 
Bpar2.loxblog.com
 
زن بدون مرد مثل ماهی است بدون دوچرخه
«گلوریا استانیم»
 
Bpar2.loxblog.com
 
نحوه شلوار پوشیدن پسرها :
.
.
پای راست
پای چپ
یکم کشیدن به سمت بالا
 
Bpar2.loxblog.com
 
پسر:خیلی دوست دارم تو چی؟دختر:اگه دوستت نداشتم بهت زنگ نمیزدم که بگم از این ساعت به بعد بیرون نری اخه نمیخوام از دستت بدم الان ساعت جمع اوری ‍‍زباله هاست
Bpar2.loxblog.com
 
پسرايي كه شلوار فاق كوتا ميپوشين
لااقل بهداشتتونو رعايت كنين تا كسي كه پشت سرتون نشسته حال تهوع نگيره
 

نظرات شما عزیزان:

آپادانا
ساعت16:15---6 آبان 1391
خیلی خوبه ولی دیر گذاشتینش .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جک, جک ضدپسر, جک , بیاتو , بپرتو, ضد پسر, جوک پسرونه,
نويسنده : zahra